Menu

Aerial Yoga

Novi trend ZDRAVEGA ŽIVLJENJA TRENUTNO - AERIAL vadba

Če še niste doživeli občutka lebdenja, če nikoli še niste obrnili svet na glavo imate sedaj priložnost, da to storite.

Aerial vadbe so tako drugačne, da jih preprosto moramo preizkusiti. So kombinacija joge, plesa in cirkuških akrobacij. Aerial vadbe sotrenutno eden vodilnih trendovzdravega življenja. Začetniki Aerial vadb, so se prepustili preprosti ideji. Lebdenju.

Telo, ki naj kljubuje težnosti, ko miruje, in izkorišča energijo, ko ga dvigujete. Ljudje po celem svetu so naravnost navdušeni, množično se jih udeležujejo saj so zabavne, sproščujoče, hkrati pa prinašajo mnoge pozitivne učinke. Med prvimi je ta, da so pri tovrstni vadbi sklepi veliko manj obremenjeni, hrbtenica je bolj sproščena, omogočeno pa je tudi globje raztegovanje mišic. Prav to pa ugodno vpliva na ožilje, limfni, živčni ter endokrini sistem.

Z vašim telesom, vpetim v vrečo (Hammock), se naučite viseti in obračati v zraku. Z pomočjo viseče vreče lahko izvajamo različne fitnes krepilne vaje, pilates, zabavne rutine aerial plesa ter različne jogijske asane.

Novo na obali….v Kopru pod okriljem Kinetic studia, odpiramo prvi Aerial studio. Zaradi možnosti večjega nadzora in varnosti bomo vadili v manjših skupinah do 10 ljudi.

V okviru aerial vadb bomo izvajali tri programe;

  • Aerial joga, je kombinacija joge in cirkuških akrobacij. Jogijske asane, ki jih sicer izvajamo na tleh, pri aerial jogi izvajamo v zraku.

    Asane bi lahko razvrstili po skupinah glede na položaj izvajanja. Ogrevalne asane pričenjamo sede, leže in kleče na tleh, roki pa imamo v različnih prijemih vpletene v zaprto blago. Počasi gradimo svojo pot navzgor, ko se postavimo pred ali za zanko in izvajamo asane, pri katerih v blago polagamo eno ali obe nogi ter vaje, kjer nam hamaka daje podporo pod lopaticama. Sledijo asane, kjer prvič zapustimo tla in podaljšamo hrbtenico. Prav ta pozicija pa je izhodišče za inverzije - obrat z glavo navzdol po katerih je Aerial Yoga najbolj znana. To so asane, pri katerih medenico in stegna ovijemo v blago, zgornji del telesa pa spustimo v zaklon pri katerem se hrbtenica popolnoma sprosti in podaljša. Sledijo mnoge vaje, ki se izvajajo v zraku. Za lažje prehajaje iz ene asane v drugo uporabljamo premete, s pomočjo katerih povežemo naučene položaje v krajšo vinjaso. Vadbo zaključimo s sproščanjem, ki daje nepozaben občutek lebdenja.
  • Aerial pilates; osnovne pilates principe uporabljamo v suspenziji na hamakah. Sam pripomoček nam lahko nudi oporo pri izvajanju določenih vaj, kako tudi nam lahko vajo še dodatno oteži in hkrati poglobi. Med samo vadbo spreminjamo nastavitev višine. Pr vadbi del teže nosi hamaka in tako pomaga razbremeniti sklepe. S pomočjo hamake lahko izvajamo tudi inverzije – obrat z glavo navzdol in tako razbremenimo hrbtenico. Glede na vsestransko uporabo hamake se lahko Aerial pilatesa udeleži čisto vsak.

Za vse tiste ki se z Aerial vadbo srečujete čisto prvič in za tiste, ki še niste našli tiste prave vadbe, ki bi vas utegnila prepričati in prevzeti, oz. osvojiti, vam smo namenili AERIAL UVODNO DELAVNICO

Namenjena je vsem, ki se prvič srečujete z vadbo v zraku. Na prvi uvodni delavnici vas bomo poučili o terminologiji, ki jo uporabljamo za vodenje Aerial ure. Kako pravilno izvajamo meritev in kako postavimo hamako glede na proporcijo našega telesa. Kako pravilno postavimo hamako v določenih položajih in pri posameznih vajah ter postavitev pravilnega razmerja med tlemi in zrakom.

ZDRAVSTVENE OMEJITVE

Vse vadbe v zraku so namenjene zdravi populaciji.

V primeru kakršnihkoli zdravstvenih težav se pred vadbo posvetujte s svojim osebnim zdravnikom. Vadimo na LASTNO ODGOVORNOST. Vadba NI PRIMERNA za osebe, ki imajo kakršnekoli težave s srcem, krvno žilnim sistemom, tlakom, sistemi za ravnotežje, nevrološke težave.

NAVODILA ZA AERIAL VADBO

Na prvo uro Aerial vadbe, je potrebno priti 15 min prej, da izpolnite vpisni list in zdravstveni vprešalnik.

Zaradi preprečitve telesnih poškodb ter poškodb na blagu pred uporabo pripomočka odstranimo nakit ter lasne sponke. Med vadbo zaradi higjenskih razmer, nosimo majice s kratkim ali dolgim rokavom. Majice z naramnicami ne pridejo v upoštev, saj pri nekaterih položajih postavimo hamako tik pod pazduho. Med uporabo ne uporabljamo oblačil z zadrgami, kovinskimi deli ali drugimi dodatki, ki bi utegnili poškodovati blago.

Pustite komentar

nazaj na vrh

Kinetic Kontakt

Kontakt

Društvo za šport in rekreacijo KINETIC STUDIO

Ferrarska ulica 10,

6000 KOPER - CAPODISTRIA

info(at)kinetic-studio.si

Larisa

Vinyasa Joga, Pilates, Hooping, NIA tehnika

Telefon: 040 553 316